lördag 14 mars 2009

SOL och BLÅ himmel!

Härliga sol! Vilken lovely day! Slaskiga vägar och sol och blå himmel!! Dagsmeja..mmm! Fick med mannen på en liten utflykt till Kompaniet i Orsa. Gjorde inga större fynd..lite småsaker bara men så roligt att gå och titta och hoppas att det dyker upp några riktiga fynd bakom nästa hörn! Sen var det hem och fixa lite middag innan L-E for på spelning. Har varit mycket spelningar på sista tiden, men nu väntar åtminstone två spelfria helger. Vi hoppas på fint väder, vi är sugna på att dra igång grillsäsongen! :) Är det sol imorrn så åker renskinnet fram ur malpåsen och så bär det iväg ut och njuta..! Det är lagom aktivitet för en solig söndag tycker jag... Men först är det lördagkväll och snart dags för melodifestivalen. Känner mig inte särskilt engagerad.. inte så man "hoppas, hoppas den vinner." För mig får gärna snälla, snälla ta hem hela köret! I love it! :) Ha de!

2 kommentarer:

  1. Var ligger Kompaniet någonstans? Skulle vilja göra ett besök där men vet inte hur jag hittar rätt!

    SvaraRadera
  2. Jag vill fortfarande bli bjuden på rullader :p Påtal om grillat? ;p

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!