lördag 21 mars 2009

En bra vecka

Veckan som varit var en sån vecka som var slut innan den ens börjat. Den gick jättefort förbi. Lite nya rutiner med mig på praktik och småttisarna lite mera på dagis gjorde sitt till. Men det var en rolig vecka som faktiskt också bjöd på en del sol och vårkänsla. Praktiken, på en redovisningsbyrå, kommer nog att bli kanon. Mysiga människor med lokaler i ett gammalt trähus med högt i tak och öppen spis i hallen. Är det någonstans som jag kommer att kunna ta till mig bokföringens mysterier så är det här. Det känns bra! :) På hemvägen en dag så hann jag med ett litet besök på Återbruket där jag fyndade några kuddöverdrag från "Himla" för tio kronor och fyra duktyngder till samma pris. Det blir perfekt tills det är dags att fika ute i sommarblåsten ;) Just ja, köpte en liten "porslinsgrej" där jag nu förvarar mitt stora snörnystan som jag inhandlade på Kompaniet i Orsa. Fynda fina saker till bra pris är ett av mina stora nöjen här i livet. Nu står närmast på programmet lördagsfrukost till melodikrysset, kvalar lätt in på listan av veckans höjdpunkter! Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. 10 poäng på fyndfaktorskalan =)
    Grattis till praktikplatsen, hoppas det blir bra!

    SvaraRadera
  2. du råkar inte veta om dom har nå krokar eller liknande på återbruket? :D jag hänger gärna med nån gång. puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!