måndag 21 januari 2013

Positivt

Peppar peppar ta i trä och allt sånt där, men – vi är friska. Hela familjen. Inga krämpor. Förutom att jag har lite träningsvärk i armarna sen jag dansade disco, nej vad säger jag, sen jag var på gymet menar jag. Det är väl positivt så säg! Det betyder att jag tog i som sjutton. Eller lite närmare sanningen, att jag är extremt otränad. Ikväll bänkade vi oss såklart framför Guldbaggegalan. Rätt så småtrevligt att titta på. Till det slank det ner en liten glögg. Snålar med den sista slatten av 2012 års glögg. Man måste ju försöka hålla värmen på alla tänkbara sätt i det här antarktiska klimatet!

1 kommentar:

  1. Jag bänkade också mig framför galan men nånstans ungefär mitt i så slocknade jag. Hoppas den var bra. Galan alltså :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!