onsdag 9 januari 2013

Bästa julklappen

Fick en julklapp med Fanny. “Till mamma och pappa” stod det på ett kuvert. Inuti kuvertet var det ett egenhändigt gjort presentkort “duska få massage” stod det på det. Såå gulligt!! Igår fick jag min del. Medan jag tittade på uttagningen till ett av mina favoritprogram; “Sveriges mästerkock” så var det fyra (lillasyster hjälpte till) flinka små händer som smorde in och masserade mina torra, trötta fötter med världens bästa kroppssmör. Body butter från Body Shop. Alltmedan jag njöt av Per Morbergs, ja vad ska vi kalla det, vissa kallar det härskarteknik, mjae..jag föredrar att kalla det för brutal ärlighet. Vilken lovely kväll i tevesoffan. Och det bästa av allt. Ikväll var det repris. Inte av programmet, ikväll var det första utslagningen, men av massagen!! Vilka underbara ungar…!

By the way, jag glömde att nämna i mitt förra inlägg. Jag var kär. I pianisten i teveprogrammet “halv sju”. Neej!!! Det var inte “Tollarparn!!!” För guds skull! Ivan Renliden hette han, min darling i drömmarnas värld, då när jag var sju år!

2 kommentarer:

  1. Å jag som AVSKYDDE Ivan Renliden. Jag härmades och gjorde spektakel av honom varje program :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Lena! hahaha... jag googlade på honom och fick fram en massa bilder..jag kan ju säga som så att jag vet inte riktigt idag vad det var som jag fastnade för på den tiden ;)

      Radera

Lämna gärna en kommentar!