fredag 18 januari 2013

“Ah, ha, ha, ha, stayin' alive, stayin´alive…”

Jag skulle aldrig ha sagt det där va? Om temperaturen som var på väg uppåt. Idag är det något kallare ute än vad det är i frysen. Men himlen är vackert ljusblå med rosa skyar så jag antar att det är det jag får glädjas åt medan vi befinner oss i istiden. För övrigt så är idag en sån dag som igår. Jag känner att jag har nåt i mig som vill ut. Det skulle funka med att dansa lite gammal hederlig 80-talsdisco på en finlandsfärja. Typ så känner jag mig. Tänk Bee Gees Staying alive och lite glimmande discokulor i taket! Men det känns lite avlägset att genomföra så jag antar att jag, så fort mannen kommit hem, får ge mig ner på gymet och plåga discofeelingen ur mig på gåbandet! Det ger samma effekt, men är inte riktigt lika glammigt..

disco-assiett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!