lördag 10 november 2012

Lite bättre

FRKYLD~1Önskar att jag kunde säga att jag, liksom Pugh och de andra, är “så mycket bättre.” Det kan jag inte. Men idag känner jag i alla fall en liten förändring av att det går åt rätt håll angående min hälsa. Känns som att jag kanske blir frisk. Det känns lite gnälligt att älta den här förkylningen men va fasiken, det är ju trist att va superduperförkyld. Även om jag vet att det finns många som har det värre. Nåja, det får va nog nu. Det känns som jag snutit (heter det så?) ut hela hjärnan och mer där till. Hur mycket snor kan det finnas liksom?? Imorgon ska jag gå ut. Måste ha frisk luft i mina lungor. Jag kanske går en långsam promenad. Vi får se. Eller också ställer jag mig ute på trappen och bara andas. Jag är i alla fall lite bättre…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!