fredag 23 november 2012

Fredagsmys…

WP_000306

Efter en dag på jobbet ville mina fötter vila. Det fick de. En liten stund i alla fall. Innan det var dags att trampa runt i köket och sno ihop en middag. Det fick bli spaghetti och köttfärssås eftersom det “bara” var jag och småtjejerna och en kompis till dem. Tror inte de hade uppskattat oxfilé med sherrysås mer om jag säger som så…

 

WP_000308…sen kom mannen hem från en tredagarstripp till Malmö/Köpenhamn. Konferens. Och eftersom han fyller år på söndag så fick jag en present  med honom. Snällt tycker jag. Sen duschade han och åkte ner till mitt jobb, för att de som konfererar där skulle få lite musik till middagen. Själv har jag tillbringat kvällen med Skavlan och kan nog konstatera att Norges statsministers pappa är lika trevlig som sonen. Tycker att norrmän i allmänhet är lite trevliga, faktiskt. Jaja, visst är jag lite halvt om halvt jävig, halvblodsnorsk som jag är. Men ändå. De verkar så..trevliga helt enkelt. Ja detta var fredagsmyset här hos oss! Nu väntar sängen och en bunt tidningar…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!