måndag 9 februari 2009

Snövit och de två dvärgarna..

Jag är förkyld. Minstingarna är förkylda. Mannen är på väg att bli förkyld. Vi har hostat oss igenom de tre senaste nätterna. Det känns som jag snart är expert på förkylningar. Vad är det frågan om? Deltar familjen i ett hemligt experiment - "hur många förkylningar kan en familj utsättas för på raken utan att bryta ihop?"I.s.f vill inte jag va med i testet längre. Jag är trött och hela helgen har det bara snöat och snöat och snöat!! Det räcker nu. Jag är inte Snövit som vill vara instängd med Prosit och Toker dagarna i ända!

Vissa uppskattar snö mer än andra...

2 kommentarer:

  1. Ja, det va sulligt! Hängde inte med alls i vilka som gick vidare hir och dit..nej, det va bättre förr med en stor melodifestivalkväll ;)

    SvaraRadera
  2. Men han var ju jättefin....snögubben alltså!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!