fredag 27 februari 2009

En bra dag

Förutom att Fanny fortfarande hostar nånting fruktansvärt så var det en riktigt bra dag igår! Lite telefonsamtal och jag har kanske, kanske en praktikplats på gång. Firade med lite låtsassol på simhallen där för övrigt solariet skulle bli ledigt exakt den tid som jag tänkt mig :) Tog sen mod till mig och provade ett par jeans som jag beställt - de passade! Vissa dagar har man flyt och det är så skönt... Kvällen avslutades med mat och ett gott rött vin (ja jag vet att det "bara" var torsdag, men so what) Småttisarna hade redan ätit så det var bara jag och gubben. Vi fick äta i lugn och ro och kunde till och med prata med varandra under tiden. Stunder som är guld värda. Alltså en riktigt bra dag :) Idag tänkte jag städa lite. Det är fint väder ute men Fanny har feber så vi kan ändå inte gå ut. Lika bra att försöka röja upp lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!