söndag 1 juli 2012

Sid is back

Tänkte ta gubbe och ungar med mig och åka till Stackmora handelsträdgård, som jag såg hade öppet på söndagar 11-15. Men, nej…det får bli en annan dag. Klockan är redan halvtolv och vi har i princip bara ätit frukost. Det här är en trött söndag. Som gjord för minsta möjliga ansträngning. Lite ska jag nog ändå anstränga mig, för till sist så kapitulerade jag och anmälde mig till class gym. Fick ett fint program med Linnea i torsdags och gör jag som jag ska nu så får jag kanske lite ordning på mina ryggproblem. Måste stärka upp mig så jag orkar bära runt på mig helt enkelt! Utöver det så är det bara ett biobesök inplanerat. Blir inte mycket bio nuförtiden. Tror den senaste filmen jag såg var Prinsessan och grodan så ja… det passar väl bra att fortsätta på den inslagna genren av filmer. Idag visas Ice age 4! 

ice-age-ice-age-4-30592181-400-255

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!