fredag 27 juli 2012

Fina nästa år…

..varför är det så att mulna, regniga dagar sitter jag inne och muttrar över va tråkigt väder det är, jag kan ju inte ens gå ut!! Så fort solen visar sig så dyker jag in i förråd och garage och börjar röja där! Varför är det så?? Förutom rotandet i diverse kartonger idag så har jag hämtat upp ett riktigt fynd, väl värt sina kronor. Ett exemplar av 2013 års “vintagekalender”. Den kommer att lysa upp min vägg hela nästa år. Och speciellt juni månad blir ju extra solig och fin, vad än den bjuder på för väder, för där tronar mina flickor Sara och Elin tillsammans med Janni, heeela månaden! “Stolt mamma!” Om ni inte bokat ett ex., hör av er till Linda Grannas och paxa en omgående!!

DSCF1007

DSCF1005

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!