måndag 8 juni 2009

Värme - kom tillbaka!

Ibland gör jag dumma saker som jag sen får ångra. En arg dag kom mitt röstkort till EU-valet i brevlådan. Just för att det var en arg dag så slängde jag det. Därför kunde jag inte rösta igår fast jag kände lite grann att jag ville. Ibland gör jag bra saker också. Fyndar på loppis t.ex. I lördags blev jag ägare till en stooor korg och en söt liten pall, tillsammans till det facila priset av 30 kr. =) Jag vet inte riktigt vad jag ska ha i korgen än, men jag är helt säker på att jag kommer att ha användning av den så småningom. Sånt känner man när man avverkat ett visst antal loppisar. Pallen ska få nytt tyg på dynan sen blir den en utmärkt extra sittplats som passar både inne och ute. När ens äkta hälft inte är fullt lika entusiastisk över loppissaker så gäller det att man har argumenten klara när man återvänder med sina fynd ;)

För övrigt så har jag sommaren i färskt minne (sista helgen i maj ni vet..) och jag hoppas att den inom rödaste rappet återvänder hit! Sommaren alltså. För jag fryser. Här nedan ser ni en som njöt av lite glass i majvärmen...

2 kommentarer:

  1. Men MAMMA! Jag sa ju att det gick att rösta utan kortet! Det gjorde jag! Det enda som behövdes va en legitimation :p

    SvaraRadera
  2. Ja ja, man kan inte vara på topp jämt =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!