torsdag 22 januari 2009

Kronisk förkylning

Vi är fortfarande hemma från dagis..Lika bra att försöka bli riktigt friska. Det känns som vi har varit hemma och varit förkylda i..hmm..tre år ungefär, eller nåt. Nåja..de kanske blir immuna så de slipper stanna hemma från jobbet när de är vuxna och har egna små, snoriga gullungar :) För att inte börja klättra på väggarna så gjorde vi en liten utflykt idag. Vi följde med storasyster, som var ledig från sitt jobb, till loppisen. Efter lite fynd åkte vi vidare till mormor för lite kaffe och semlor. Mums! Tja, sen var dagen i princip slut. Funderar på en liten promenad ikväll, måste komma igång med det nu. Snart är man gammal och benskör och då är det för sent!

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Det här ser ju jättebra ut :-)
    Kommer att kika in här varje dag!

    SvaraRadera
  2. Va fint du har fått till det :) Glömde såklart bort sylten igår igen, jag vet inte vem jag fått mitt minne från? ;p Tror du att man kan sätta dekorplast över den fulsnygga randiga tapeten i köket? Eller är det för knöcklig yta?

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Va du kan! Är otroligt impad =) Det här är mitt första bloggbesök å jag kommer att vara en trogen gäst ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!