fredag 23 januari 2009

Ingen fantasi..

Dagen har varit en av de "vanliga" dagarna. Tvätt, mat.. handla och lite jobb. Den här dagen; skriva spalten till ÖB. Så gott som ingen fantasi och uppdrag "spalt" är ingen bra kombination! Nåja, hoppas våra läsare har överseende! Har rusat mellan TV-rum: daladerby Leksand -Mora i hockey och "kontoret": skriva spalt till Övdalsblader. Det blev vinst till Mora. Och det blev en spalt. Innehållsfattig, men så är det ibland. Nu är det läggdags... en lång natts oavbruten sömn är förhoppningen. Det vanliga är små tassande fötter som kommer vid tvåtiden, precis när man hamnat i djupsömnen. Nu har vi dock haft några nätter med bara oss två, mig och gubben, i dubbelsängen ända fram till femsnåret. Vi hoppas på det även inatt!!

2 kommentarer:

  1. Ja det där med små nattvandrare känner jag igen....tidigare våra barn....nu hundarna :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det ska funka iaf, den är ganska slät..och annars är det väl bara att riva bort det och hoppas att tapeten under sitter kvar :p Jag vet inte, nu har jag gula curryfläckar vid spisen efter min kycklinggryta..de går inte bort från tapetjävlen.. :/

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!