tisdag 20 januari 2009

Dagisbaciller..

Idag är de små hemma från dagis. Hostar och snorar.. Men jag är inte förvånad - igår var de sex barn på deras avdelning. Full styrka så är de arton. Själv hade jag tid inbokad hos "Sportkullan" idag. En massör som är helt suverän med att ta hand om stela, onda mammakroppar. Jag gav bort tiden till min syster som har nackspärr så det passade ju bra. Vad gör man då en dag som denna? Är man kreativ och lite flitig så tar man itu med högen med ramar som ligger på mitt skrivbord. I dem ska foton in och så ska de upp på väggen är det tänkt. Jag har också två pallar som ska "shabbas" till med lite sandpapper. Är man inte flitig så lägger man sig istället och läser klart boken "Slumpen är ingen tillfällighet". Rekommenderas varmt! Vi får se vad det blir...

2 kommentarer:

  1. Nu kanske det funkar? Ville iaf bara tala om att jag inte sett jeanstightsen, men att jag ska kolla nästa gång jag är in ;p

    SvaraRadera
  2. Hmm, fast jag vill ju inte vara anonym :/ Nu kanske?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!