onsdag 18 april 2012

Grrr…

imagesCAM266Z7Till frukosten den här morgonen var jag argare än arga snickaren blir när någon rivit en yttervägg för tio år sen och inte byggt upp den igen. Jag läste att någon vandaliserat simhallen och gjort ett hål i taket där smältvatten från snöovädret nu runnit ner i byggnaden. Jag vill bara ta de där som gjort det och trycka ner dem i hålet de gjort, spruta lite silikon runt deras rövar och där kan de sen sitta och täppa till sitt mästerverk!! Fy fasiken va arg jag blir.  Blir också så jädra arg över ståhejet runt idioten som massakrerade ungdomarna i Norge.. Jag vill bara släppa in honom i rättssalen och när han höjer sin arm i sin idiotiska hälsning så vill jag bara hugga av den. Sådär ja! Sen vill jag säga, vi tar och skiter i det här, vi gör det på ditt sätt, och så vill jag skjuta honom med några skott, här och där och slutligen i pannan. Usch jag blir så arg!!

Men sen blev jag glad igen. Jag skjutsade barnen till skolan och dagis och när jag körde därifrån så hade jag solen i ögonen!! Jippie!! (hur stavas det egentligen..?) Idag kommer snön att smälta bort och det blir vår igen och alla blir glada och kommer fram ur sina gömslen. Ha en fin dag i solen!

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar!