fredag 13 april 2012

Gräva, gräva, gräva…

Efter morgonens ilskna, muttrande dyk för att gräva i den tråkigaste garderoben ever,  så tar jag bilen och åker till Mora och köper mig en walk in closet utrustad med massa hyllor och förvaring. Gärna lite nya paltor också.walk in closet

(bild från cosystyle.se)

Någonting i den här stilen tänkte jag mig.. Vet inte riktigt var jag ska klämma in den men det löser sig! Nä, får väl fortsätta att drömma om det ett tag till. Till dess så blir det en rensning, ut med allt ur garderoben och tillbaka in med hälften. En tur till Mora blir det kanske ändå. Jag och småflickorna behöver nya pass. Deras utseende är lite annorlunda nu mot när de fick sina första pass. Då var de 8 månader respektive 2 år. Nu är de ju stora tjejer!

DSCF0726

Flickorna på hotellet i Gävle när vi hälsade på pappa som var där på jobb ett par dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!