fredag 18 februari 2011

Vilar mig i form

År och dagar sen jag var såhär sjuk! Så länge!! Jag vet att det låter tjatigt nu men jag är själv helt fascinerad! Jag är t.o.m sjukskriven, på riktigt. Har satt i mig en flaska cocillana men hostar fortfarande. Men det börjar lossna..och idag har jag lite smaksinne också. Därför ser jag fram emot kvällens middag. Grillat! Mums! I väntan på maten och på att jag ska bli helt återställd så sover jag middag och målar naglarna. Ja, alltså inte samtidigt, utan i nämnd ordning. Det är väl sånt man gör när man är sjukskriven? Och så överöses jag med fina teckningar från mina småtjejer. Som den här söta ekorren från Fanny..ekorre 001.Lova 001….och en söt flicka från Lova

 

 

 

 

Ha en mysig helg med god mat och dryck. Det är väl en av livets höjdpunkter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!