måndag 7 februari 2011

Feber

Jaa..synd om mig är det! Jag har drabbats av hosta, huvudvärk och feber. Känns som någon hällt cement i min bröstkorg. Men det blir väl bättre. Jag tar det lugnt och mitt nästa projekt är att se reprisen på Bygglov som börjar klockan fyra, vidare Halv åtta hos mig som börjar just halv åtta. På tal om TV-program. Melodifestivalen. Vad är det med mig egentligen? Är jag hundra år eller varför kändes det som att jag inte riktigt visste om det var Bolibompa jag tittade på?? Till och med “häxan surtant” var ju med! Som roligt (??) mellansnack typ. Jag kände mig bara irriterad och förvånad under hela programmet.. Kanske det är jag som är häxan surtant, som inte har vett att uppskatta eländet? Nu ska jag iaf vila lite och hoppas att jag är friskare imorrn.

haxan_barnportalen_banner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!