måndag 5 oktober 2009

Dag ett

Så nöjd! Så mycket över min förväntan för att vara första dagen på en starta eget kurs. Min erfarenhet av kurser i det här stuket är inte särskilt bra. Lite flummigt och ofta ledd av någon som har det som projekt som en "kul grej." Men det här känns seriöst och med två kompetenta ledare som i alla fall jag känner förtroende för på en gång. Hela gruppen verkar trevlig. Så klart så försöker man väl visa sin bästa sida första dagen i en ny grupp. Men jag brukar, utan att skryta, vara en ganska god människokännare, en ganska kräsen sådan dessutom, men det här kändes bra. Det var en salig blandning människor med olika bakgrunder, men det var positiva vibrationer. Hoppas att jag slipper ändra åsikt under resans gång. Jag känner mig förväntansfull och nyfiken inför morgondagen. Vad kommer vi att få lära oss? *ser ivrig ut*

2 kommentarer:

  1. Va kul att det känns bra :)

    SvaraRadera
  2. Vi på Åsen/Lena06 oktober, 2009 15:23

    Låt ju lovande!
    Kanske borde jag också prova på nåt liknande!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!