tisdag 7 juli 2009

Havsbrus

Här är det dåligt med uppdateringar minsann! Idag är det ju dock som gjort att häcka framför datorn. Kallt som attan, mina fingrar är stelfrusna men jag ska i alla fall försöka knacka ner något. Och vad har hänt? Dagarna efter den fjortonde juni flöt väl på som vanligt. Det var midsommar i Uppsala där vi hade riktigt okay väder för att vara just midsommar. Inget regn. God mat, sång och spel och trevligt umgänge
Den senaste veckan har spenderats i byn Platanias på Kreta. Lata dagar som dagtid tillbringats antingen på stranden eller vid poolen. Poolen var vi flitigast vid eftersom stranden inte var riktigt så barnvänlig som man skulle ha önskat... På eftermiddagen intog jag däremot stranden. Efter lunchen tog nämligen pappa och småtjejerna siesta ett par timmar, de små sov middag och pappsen försökte vinna tennisturneringar i mobilen =) Finns det något så vilsamt som att ligga och bli varm i solen och samtidigt höra vågorna som slår mot strandkanten?? Jag tror inte det. Jag älskar havet!! Förstår inte varför jag inte ser hav utanför mitt fönster varje morgon när jag vaknar..? Däremot så är det det här jag ser varje morgon, och det går inte av för hackor. Hur mycket kan man älska någon egentligen? =)

1 kommentar:

  1. Lät mycket härligt alltihop....siesta skulle vi importerat hit till Sverige tycker jag =O)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!