lördag 25 juli 2009

Trevliga torsda´n

Ja vad ska man säga. Känns som man har gett upp hoppet om en solig sommar vid det här laget. Rätt skönt egentligen, att bara släppa det! Sikta in sig på höstmyset med mörker och massa ljus. Jag har iaf förberett mig lite. Köpte en kandelaber på loppis igår =) Ingen bild. Däremot har jag en fin bild på hur fort glassen smälter när temperaturen är nära 40+ Liiite kladdig blir man!

















I torsdags var jag, för första gången den här sommaren, ut på "trevliga torsdan". Det var just som det heter, trevligt! En runda bland loppisstånden, dock inga fynd. Lite fika på Morins konditori. En runda på biblioteket för lite ny kvällslektyr - Är du feg Alfons Åberg?, Mamma Mu åker rutchkana, för att nämna några av böckerna ;) Sen var det dags för modevisning med temat 50-,och 60-tal i Tingshusparken. Så bra det var!! Och vilka snygga kläder!! Vilken musik!! För att inte tala om modellerna! Wow! Missade ni det så får ni här ett litet smakprov, inte bästa kvaliten på bilderna, men jag gör mitt bästa med en trasig kamera i ösregn =)

Hemmafruar a´la 60-talet..














..samt två läckerbitar, Sara o Janni, som visar underklänningar från 60-talet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!