onsdag 13 maj 2009

Nöjd

Att känna sig nöjd är väl ljuvligt! Just nu känner jag mig jäkligt nöjd. Igårkväll städade jag förrådet. Man kan numera gå in i det precis som det är tänkt. Man kan gå ända in till hyllan som är längst in och man kan sno runt och se sig omkring och man kan se var allting är :) Kvällen före städade jag i huset. Ingen jättestorstädning med torka skåp och grejer, no no. En vanlig ordinär städning med plocka upp och dammsuga och torka golv. Det var välbehövligt efter fredagens grillfest. Det har liksom en benägenhet att bli lite klibbigt på golvet när man har roligt. Men nu är skoavtrycken i klibbfläckarna bortsvabbade :) Som pricken över i-et så har jag haft en bra dag på praktiken. Jag börjar lägga ihop ett och ett och jag upptäcker att jag verkligen har nytta av distansstudierna som jag ägnade mig åt maj till november förra året. På heltid. Utan semester. Det var lite jobbigt faktiskt, känner jag så här efteråt. Men - nu känns det som att jag kanske ändå får lön för mödan. Det är jag väldigt nöjd med! Så nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Sjukhuset tror jag, och helt enkelt känna mig nöjd med livet på nåt vis..! =)

2 kommentarer:

  1. Va härligt mami! Om du har lust nån dag, så finns det några garderober här på Dalgatan 59 som behöver städas ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, jadu Sara... vet en garderob på ännu närmre håll som det av någon anledning blir kaos i, hela tiden..? ;) /mami =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!