söndag 10 januari 2016

del 2

..vad hände? Målade vi in oss i ett hörn där i köket?? Snart tre år sedan det stod; "fortsättning följer" där under renoveringskaoset. Nåja,vi fick ett fungerande kök till sist. Efter den sommaren, då vi kokade makaroner i tvättstugan och hade det verkliga köket i Ikeas “kitchen home planner”, så kändes det underbart när allt äntligen var på plats. Och sen har vi i princip varit där i köket sen dess. Ja, faktiskt i snart tre  år nu ungefär så har vi hängt där. Lagat mat och suttit där och njutit av att det äntligen blev på riktigt.

Inte riktigt så var det. Det blev helt enkelt en paus och till sist hade jag glömt mina egna inloggningsuppgifter, försökte reda ut det och misslyckades, blev arg och så rann det ut i sanden.

Men nu har alltså skrivlusten kommit krypande igen, så i väntan på att min bok, den stora bestsellern ska bli klar, så bloggar jag lite under tiden. Välkommen till mitt i livet, del 2. Boken? Behöver bara en idé först så...det ska väl inte va så svårt..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!